Nog 2 weekjes

21 januari 2010 - Deventer, Nederland

Nu nog ff in Nederland, maar over 2 weken niet meer. Ik heb eigenlijk geen idee wat me te wachten staat. Ik heb er erg veel zin in, maar echt een idee over hoe het daar zal zijn heb ik niet. Ik denk dat me dat pas overkomt op het moment dat ik daar het vliegtuig uit stap en denk.. verrek, waar ben ik?..

Als het goed is heb ik nu alles rond. Ook mijn visum is nu in orde.. Misschien kennen sommigen het; je visum op halen. Ik moest naar het Surinaams consulaat in Amsterdam. Bij het woord consulaat denk ik aan een oud statig gebouw met daaraan de vlag van het betreffende land... Alleen de vlag klopte met mijn plaatje.. Ergens in Amsterdam zuid langs de supermarkt en na het steegje linksaf, zoals de man in de boekwinkel had gezegd, stond een laag gebouw met daaraan de surinaamse vlag. Vervolgens was in de kelder een wachtruimte voor 15 man  ingericht waar rond de  20 mensen al aan het wachten waren voor 2 lokketten. Een voor het aanvragen van een visum en een voor het afhalen van een visum.... mijn nummer: 546, nummer op de klok: 531...

Het viel mee 3 kwartier later stond ik weer buiten met een dikke stempel in mijn paspoort... Dus ik mag het land in, weten ze zeker dat ze dat willen?

PS: Als je automatisch op de hoogte wil blijven moet je je mailadres ff aanmelden hier ergens aan de zijkant!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Alie:
    1 februari 2010
    Hoi Sander,

Nog een paar daagjes sneeuw en dan . . . . wat een overgang.
    Veel plezier en maak er wat moois van.
    Groetjes,
    Alie
  2. Lisette:
    2 februari 2010
    Hoi liefieeeee,

Bijna ga je weg.. morgen rond dit tijdstip zit je al in het vliegtuig als alles loopt volgens plan!
    Spannend! Lekker in de zon :-).

Nou zal je morgen even goed knuffelen hoor!

kusss
  3. Tess:
    2 februari 2010
    Hoihoi ex-homie! :(
    Ik heb je niet meer gezien!! Toch bedankt voor je afscheidskadootje! :D Wilde je op deze manier toch nog even een hele goede reis wensen en veel plezier in Suriname! Kom je daarna nog een keertje langs in Deemter?
    xxx
  4. Mark, Marjolein en Jelle:
    3 februari 2010
    Heey neefJE,

Vulle wulle in Suriname, en vooral niet vertellen dat je familie van mij bent, misschien kennen ze mij nog :) en dat kan nooit positief werken!
    Kalm an en dan zie ik je ergens in Augustus weer want dan ben ik wel weer een keer terug!

groeten je Neef