Sander én Lisette in Suriname!

13 april 2010 - Paramaribo, Suriname

Yes! Lisette is hier!

'T was nog wat om haar op te halen.. De mensen die Erik gevolgd hebben in Canada lazen hoe Erik heel zenuwachtig stond te wachten bij t vliegveld... Ik weet nu hoe het voelt.

Het vliegtuig zou om half 4 landen en het is ongeveer 3 kwartier rijden met de taxi. Dus ik zou om 14:30 met de taxi vertrekken. En om 14:00 uur weet je al niet meer wat je moet doen.. je hebt alles klaar gemaakt, wat eten en drinken in huis en alles zo waar zelfs nog schoongemaakt! Dus je gaat maar patiencen op de computer, wat ik anders nooooit doe!

In de taxi zit je zelfs nog even in de file (die hebben ze ook hier) Dus ben je nog bang om te laat te komen ook (hoewel je weet dat als het vliegtuig landt, het nog wel een uurtje kan duren voordat je vriendinnetje eindelijk naar buiten komt... Maar goed die gedachtes heb je niet allemaal in de hand. Bij het vliegveld was het ook nog eens niet het mooiste weer, wat zeg ik, 't was een stortbui van heb ik jou daar!

En dan wachten.. en niet in Nederland in een comfortabele arrival-hal, maar gewoon buiten achter het hek.... om precies te zijn anderhalf uur! Want het vliegtuig had wat vertraging.. Maar daar was ze dan eindelijk! Echt fijn om weer even lekker te knuffelen... (Ze is nog wel wat bleek in vergelijking met mij ;) hehe)

Gisteravond hebben we gezellig wat gegeten bij Zus & Zo en vandaag hebben we wat boodschappen gedaan en zijn we een stadswandeling door Paramaribo gaan maken. Vandaag scheen de zon overigens volop dus Lisette heeft de eerste rooie tintjes al te pakken :P

Vanavond is de laatste avond voor 9 van de pabostudenten hier, dus hebben ze een open partybus gehuurd en daar gaan we met muziek en drank vrolijk mee door de stad heen skeur'n!

Wij genieten er nog even van en als we leuke foto's hebben komen ze op de site!

Kus Sander én Lisette!

1. Suzanne scheifes:
    13 april 2010
    Geniet ervan met z'n tweetjes!!!
  2. Suzanne scheifes:
    13 april 2010
    Oh en verdoe niet teveel tijd aan zonnen,,
    want dat is zonde...dat doen jullie straks maar weer in nederland ;)
  3. Jolande:
    Vl plzr tortelduifjes!!

x
  4. Marlon:
    hééééééél véééél plezier,
    en lisette, straks niet zo stoer op het werk gaan lopen met je bruine huidje haha :)
  5. opa&oma:
    14 april 2010
    Bedankt voor jullie mail.Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn,en dat Lisette een goede reis heeft gehad.Geniet ervan en ga maar leuke,spannende dingen ondernemen,maar dat is jullie wel toevertrouwd.
    Veel plezier,en tot mails,liefs,Opa & Oma.
  6. Dickie:
    Liefsetje weer samen!
    Leuk om je verhaal te lezen Sander, vooral dat je zo ongeduldig op Lisette stond te wachten.
    Fijn Lisette, dat je bij je vriendje bent.
    Heb je Sander nog een dikke knuffel van mij gegeven? Dat had je wel beloofd hoor!
    Heel veel plezier en een geweldige tijd samen. Dikke kus voor jullie allebei van,
    De Veldkampjes.
  7. Carin:
    14 april 2010
    Ha kinders, wel een raar idee dat Lisette nu ook Suriname zit. Het lijkt wel de naam van een stripboek als titel "Sander en Lisette in Suriname".
    Geniet ervan enne............Lisette je gaat Sander toch wel inhalen met bruin worden he?

liefs,
    mam
  8. Judith:
    Hey Sander en Lisette!!!

Heel veel plezier daar saampjes!!! Geniet van alle mooie ervaringen!!

LIefs Judith
  9. Pap:
    14 april 2010
    Kinderen, nu zwijmelen in de hangmat die hangt tussen twee palmbomen aan het hagelwitte strand, zie de ondergaande zon en houd daarbij elkaars hand stevig vast.
    Denk dan: dit hebben wij maar effen goed voor elkaar. Wij zijn er voor elkaar en laten elkaar nooit meer los.
    Mooie woorden van je pap he Lisette.
    Maar alle gekheid op een stokje. Geniet er van, straks thuis kunnen jullie weer aan de bak.
    Kusjes

Pap
  10. Marloes:
    17 april 2010
    Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn en geniet er nog maar lkkr van want de tijd gaat altijd zo snel weer voorbij als je gezellig met zijn tweën bent.
    Dus nog heel veel plezier en dat jullie samen nog maar veel leuke dingen mogen doen daar.

Liefs Bart en Marloes

ps. bedankt voor het kaartje