Reacties
Reacties 1 - 50 van 147
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| De Vries | Beste Sander, Via google images kwam ik op jullie… | 29 mei '12 |
| Judith | Jammer dat er nu ook een einde komt aan die leuke… | 26 apr. '10 |
| Mark, Marjolein en Jelle | goeie reis terug!! en tot ergens in augustus | 26 apr. '10 |
| Jolande | Liset, je kan er niet meer onderuit! Je bent een PADVINDERIN!! | 25 apr. '10 |
| Jolande | Yes!!! Bij je laatste berichtje ben ik eindelijk een… | 25 apr. '10 |
| opa&oma | Lieve luitjes, Nog even een mailtje,en dan is het… | 23 apr. '10 |
| Pieter Zeegers | en hoeveel stuivers heeft het opgeleverd? ;) | 21 apr. '10 |
| Judith | Hey Duo punoti (bruin en wit ;-) ) Mag ik jullie er… | 20 apr. '10 |
| Jolande | Hoihoi! Weer lekker bezig! Leuke dingen hebben jullie… | 19 apr. '10 |
| Klazien Broeks | Hallo saampjes, Dat houden jullie nog wel een weekje… | 18 apr. '10 |
| Carin | Echt hartstikke mooie foto's hoor. Sander is… | 18 apr. '10 |
| opa&oma | Lieve luitjes, Wat een uitvoerig leuk verslag van… | 18 apr. '10 |
| Mark, Marjolein en Jelle | Goed verhaal heel wat beter dan wanneer Sander aan… | 18 apr. '10 |
| Frank en Ellen | Hey! dus alles goed en leuk daar? The m f Masman is… | 17 apr. '10 |
| Marloes | Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn en geniet er… | 17 apr. '10 |
| Pieter Zeegers | Je kan wel zien welke twee mannen hier het hardst… | 14 apr. '10 |
| Pap | Kinderen, nu zwijmelen in de hangmat die hangt tussen… | 14 apr. '10 |
| Judith | Hey Sander en Lisette!!! Heel veel plezier daar saampjes!!!… | 14 apr. '10 |
| Carin | Ha kinders, wel een raar idee dat Lisette nu ook Suriname… | 14 apr. '10 |
| Dickie | Liefsetje weer samen! Leuk om je verhaal te lezen… | 14 apr. '10 |
| opa&oma | Bedankt voor jullie mail.Fijn dat jullie weer bij… | 14 apr. '10 |
| Marlon | hééééééél véééél plezier, en lisette, straks… | 13 apr. '10 |
| Jolande | Vl plzr tortelduifjes!! x | 13 apr. '10 |
| Suzanne scheifes | Oh en verdoe niet teveel tijd aan zonnen,, want dat… | 13 apr. '10 |
| Suzanne scheifes | Geniet ervan met z'n tweetjes!!! | 13 apr. '10 |
| Pauline | Bedankt voor je kaartje! Geniet nog even :) Kus Pauline | 12 apr. '10 |
| Klazien Broeks | Hallo Sander, wij zijn vandaag nog langs je school… | 11 apr. '10 |
| Nikki & Marlou | Haa Sander! De paasbrunch was zo goed bevallen dat… | 11 apr. '10 |
| Carin | Hoi Sander, Nou begrijp ik waarom die Surinamers zulke… | 10 apr. '10 |
| Marlon | Heeee broer! ik weet niet of je het smsje had ontvangen,… | 9 apr. '10 |
| opa&oma | Hoi,die Sander, Het was weer een best weekend,wat… | 9 apr. '10 |
| Jolande | Whahahha! Geniaal! | 9 apr. '10 |
| Judith | Hey padvinder ;-), Die naam hè....die doet het hem… | 8 apr. '10 |
| Marc | Hoi jongen! Als ik dit allemaal lees, dan zie ik dat… | 8 apr. '10 |
| Judith | Hey Sander, Die muggen zijn ook niet stom.....die… | 4 apr. '10 |
| Klazien Broeks | Hallo Sander, wil je alvast een leuk weekend toewensen.… | 1 apr. '10 |
| Carin | Hoi Sander, Leuk he? Dat Lisette naar Suriname komt.… | 1 apr. '10 |
| Jolande | Hoi Pumpkin! Pak je mijn vriendinnetje nog ff af voor… | 30 mrt. '10 |
| Jolande | Volgens mij hoort zo'n ding int water en niet… | 30 mrt. '10 |
| Oma Meulhof | Wow leuke inleiding van je verhaal dit keer ;-). Ben… | 29 mrt. '10 |
| Judith | zo ben ik weer even bijgelezen....liep een beetje… | 28 mrt. '10 |
| Judith | Goedemorgen neefje, Wist niet dat jij zo goed pannenkoeken… | 28 mrt. '10 |
| Sander | Yeeeeeej!!! Mijn vriendinnetje komt hierheen!!!! Joehoe! | 25 mrt. '10 |
| Sneeuwpop Gert | Ha mister, zo te horen vermaak jij je ook prima in… | 25 mrt. '10 |
| Dickie | Hallo Broexie, Het was weer grappig om te lezen wat… | 24 mrt. '10 |
| opa&oma | Hoi Sander Wat is die tekening mooi,maak er nog maar… | 24 mrt. '10 |
| Marloes | Hayhay Sandertje, Het klinkt daar echt goed, mooi… | 24 mrt. '10 |
| Suzanne scheifes | hoi Laiverd!!! Zo te zien vul jij je weekenden wel… | 23 mrt. '10 |
| Oma Meulhof | Hoi boyfriend, Nou nou.. Sander gaat wel los daar… | 23 mrt. '10 |
| Jolande | Hoihoi Pumpkin, Helemaal met je moeder eens! Drink… | 23 mrt. '10 |
1 2 3 Volgende »
